بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

کمپانی زیمنس از جمله برند هایی می باشد که در ایران دارای نمایندگی های زیادی است. فروشگاه های زیادی دارای نمایندگی زیمنس هستند اما فقط برخی از آن ها دارای کیفیت لازم برای ارائه تجهیزات برق صنعتی زیمنس هستند. 

بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

همچنین توجه داشته باشید که در این مقاله قصد داریم نمایندگی هایی رو به شما معرفی کنیم که تجهیزات برق صنعتی زیمنس را با بالا ترین کیفیت به فروش میرسانند نه محصولات دیگر. در ادامه با ما برای معرفی بهترین فروشگاه ها در سطح تهران که دارای نمایندگی زیمنس هستند، همراه باشید.

نمایندگی زیمنس الکترو ثامن

اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما، برای خرید انواع تاسیسات و تجهیزات برق صنعتی برند زیمنس، گروه صنعتی الکترو ثامن است. الکترو ثامن یکی از قدیمی ترین نمایندگی های زیمنس در لاله زار تهران نیز شناخته می شود. 

نمایندگی زیمنس الکترو ثامن از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده و در زمینه های لوازم برقی صنعتی اتوماسیون و هیدرولیک و پنوماتیک، ابزار دقیق و… مشغول به فعالیت بوده و به شرکت هایی از قبیل لبنیات کاله، لبنیات صباح، فراورده های لبنی شکلی و کارخانجات ساخت دستگاه های آسفالت سازی خدمات رسانی نموده است.

 نمایندگی زیمنس الکتروثامن

و اما حوزه اصلی نمایندگی زیمنس الکترو ثامن در برق صنعتی و تجهیزات برق صنعتی  بوده و در این راستا با شرکت های بزرگ و زیادی قرارداد همکاری بسته است. شرکت هایی از جمله زیمنس، دانفوس، پنتاکس، هیمل، تکو، آی مستر و… که از پرچم داران تجهیزات برق صنعتی در جهان هستند. الکترو ثامن تمام محصولات زیمنس از جمله اینورتر زیمنس، کنتاکتور زیمنس، پی ال سی و… را به فروش میرساند.

اگر به دنبال یک نمایندگی زیمنس عالی از هر جهت می باشید، الکتروثامن می تواند از هر جهت شما را راضی کند. شما حتی می توانید با مراجعه به سایت الکترو ثامن بدون نیاز به مراجعه حضوری، سفارش خود را ثبت کنید. 

مطلب پیشنهادی برای مطالعه نمایندگی دانفوس در لاله زار

نمایندگی زیمنس فامکو

هایپر صنعت فامکو (شرکت فن آوران آریا محور) قریب به دو دهه گذشته، در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات صنعتی آغاز نمود.

در ادامه به لحاظ دارا بودن دانش فنی و اخذ تجارب متعدد و علاقه مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان و تامین کنندگان برترین برند های تجهیزات صنعتی پیوست و به یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های ایرانی در این صنف مبدل گشت که همواره بهترین محصولات از به نام ترین برند های داخلی و خارجی را مطابق با نیاز مصرف در ایران انتخاب و ارائه می نماید.

شهرت و اعتبار این نمایندگی زیمنس از همان سالهای نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان رو به تزاید بوده و در حال حاضر از این حیث از جایگاه رفیعی برخوردار می باشد که سوابق این سال ها و مشتریان بیشمار آن، حاکی از موفقیت های متعدد در زمینه های مختلف است.

نمایندگی زیمنس آسام کالا

پیشنهاد بعدی ما برای خرید محصولات برق صنعتی زیمنس سایت فروشگاهی آسام کالا است. سایتی که با رابط کاربری عالی و راحتی که دارد توانسته است محبوبیت زیادی برای خود به پا کند. فروشگاه آسام کالا از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت در زمینه عرضه محصولات اتوماسیون صنعتی و تجهیزات برق صنعتی نموده است. 

سایت آسام کالا در تنوع محصولات خود ، کلیه لوازم و قطعات مورد استفاده در برق صنعتی را برای کاربران خود با توضیحات کامل به صورت رایگان در سایت قرار داده است.

نمایندگی زیمنس آریا

فروشگاه آریا توان نیرو از سال ۱۳۸۶ با هدف تامین و توزیع تجهیزات اتوماسیون صنعتی (PLC , HMI , Drive ) و برق صنعتی ( Low Voltage برند زیمنس و اشنایدر بصورت تخصصی در سایر برندها (پیلز ،پپرل فوکس و …) بصورت محدود تاسیس گردید.

این نمایندگی زیمنس با ایجاد زیرساخت های مطمئن و کادر متخصص در این زمینه توانسته است اقدام به تامین طیف وسیعی از تجهیزات به صورت تحویل فوری در انبارهای خود نماید. همچنین تامین سایر تجهیزات مرتبط در کوتاهترین واحد زمانی از دیگر توانمندی های این مجموعه می باشد.

از سوابق فعالیت های مهم این فروشگاه می توان به تامین قطعات اتوماسیون و فشار ضعیف و مانیتورینگ شرکت های: فولاد، پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع کاشی و سرامیک، نیروگاه ها، صنایع داروسازی، صنایع بسته بندی، صنایع تولید خودرو و قطعات وابسته و…… اشاره کرد.

کاربرد درایو در کمپرسور
کاربرد درایو در کمپرسور
انواع محصولات برق صنعتی
بهترین برند اینورتر در جهان
تاثیر درایو بر بهبود برق صنعتی
معرفی اینورتر دانفوس
مقایسه اینورتر پنتاکس و درایو دانفوس
برترین نمایندگی‌های اینورتر پنتاکس
ویژگی‌های یک نمایندگی برتر اینورتر
بررسی سیر تحول اینورتر
معرفی برند تکو
آشنایی با اینورتر imaster سری
تکنسین برق صنعتی کیست؟
تابلو برق صنعتی چیست؟
بررسی و قیمت تجهیزات برق صنعتی

نمایندگی زیمنس سیمپاتیک

نمایندگی زیمنس سیماتیک، با بهره گیری از دانش فنی و تجربیات عملی و همچنین کادری مجرب و پاسخگو، فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی زیمنس و فشار ضعیف زیمنس و همچنین خدمات پس ازفروش قوی آغاز نموده است.

این شرکت با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی همواره تلاش نموده تا جدیدترین و بهترین سیستم های اتوماسیون صنعتی زیمنس را در ایران وارد کرده و در پروژه های صنعتی بزرگ متعدد استفاده نماید.

از مهمترین فعالیت نمایندگی زیمنس سیماتیک، تامین قطعات اتوماسیون صنعتی اعم از پی ال سی و لوگو و همچنین تجهیزات فشار ضعیف زیمنس از جمله کنتاکتور زیمنس، بی متال زیمنس، کلید هوایی زیمنس، کلید اتوماتیک کمپکت زیمنس، میکروسوئیچ زیمنس، کلید دژنکتور زیمنس، سافت استارتر زیمنس و دیگر محصولات مهم مورد استفاده در صنعت کشور میباشد.

نمایندگی زیمنس پیشگام

گروه فنی مهندسی پیشگام اتوماسیون با چندین سال سابقه فعالیت در حوزه اتوماسیون صنعتی و با بهره گیری از مهندسین مجرب آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی به صنعتگران کشور در زمینه های مختلف از جمله صنعت چاپ ، نساجی ، تله متری ، ماشین های ابزار و CNC ، صنایع غذایی ، صنایع بهداشتی و دارویی ، صنایع پلاستیک ، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع معدنی می باشد.

خدمات این نمایندگی زیمنس شامل فروش تجهیزات، آموزش، مشاوره و اجرای پروژه های اتوماسیون در حوزه های مختلف صنعتی می باشد.

نمایندگی زیمنس آزند کنترل

پنجمین نمایندگی زیمنس این لیست آزند کنترل است. آزند کنترل مرجع تخصصی و معرفی و خرید آنلاین تجهیزات صنعتی برق در ایران است که تمام محصولات را به صورت تخصصی معرفی کرده و با قیمت مناسب و خدمات مناسب به مشتریان ارائه می کند تا مشتریان کالای مناسب و اقتصادی خریداری کنند .

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی آزند کنترل اصلی بوده و با گارانتی معتبر به فروش می رساند و کالای دست دوم ندارد .

نمایندگی زیمنس اینورتر ۹۸

اینورتر ۹۸ براساس همین نیاز و گستردگی آن با توجه به توانمندی و  تجربه نیروی انسانی متخصص خود وارد این عرصه گردیده تا نقشی بسزا در این بازار داشته باشد.

 براساس همین دیدگاه این گروه از سال ۹۱ شروع به تعمیرات  انواع اینورترهای صنعتی کرده و افتخار دارد با تعمیر بیش از ۳۰۰۰ دستگاه از انواع اینورتر های موجود در بازار توانمندی خود را روز به روز ارتقاء داده و در زمینه فروش نیز انواع اینورتر را با  قیمت مناسب و گارانتی به مشتری عرضه نماید.

نمایندگی زیمنس داماس

نمایندگی زیمنس بعدی که قصد معرفی آن را داریم، فروشگاه داماس است. فروشگاه داماس زیمنس ، با استفاده از تجربه متخصصان و مدیران مجرب صنعت برق در زمینه تامین تجهیزات و لوازم برق صنعتی، افتخار دارد تا سهمی اندک در فعالیتهای سازندگی کشور عهده دار باشد. 

هدف این فروشگاه تامین محصولات اصل با کیفیت بالا، همراه با کاهش هزینه هاست. بطوریکه در جهت رضایت مشتری گام برداشته و در اسرع وقت به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

اگر مایل به خرید انواع محصولات برق صنعتی زیمنس هستید، میتوانید خیلی راحت با مراجعه به بخش فروشگاه الکترو ثامن در همین سایت ، در کمترین زمان در هر لحظه و مکان دلخواه محصول خود را خریداری کنید . علاوه براین امکان خرید محصولات به صورت حضوری در فروشگاه الکترو ثامن نیز مهیا می باشد. 

در این مقاله ما سعی کردیم اطلاعات کامل و درست در مورد نمایندگی های برتر زیمنس منتشر کنیم تا در اختیار شما قرار گیرد. در صورت مفید بودن این مقاله برای شما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین در بخش دیدگاه ها نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]