نمایندگی های برتر اینورتر و تجهیزات برق صنعتی

 تجهیزات برق صنعتی و اینورتر نقش بسیار مهمی در دنیا ایفا میکنند.نمایندگی اینورتر یک گروه صنعتی است که محصولات تولیدی توسط برند های مختلف را در سراسر کشور به مشتری می رساند.اهمیت نمایندگی اینورتر کمتر از کارخانجات تولید کننده اینورتر نمی باشد از این رو باید ویژگی های لازم را دارا باشند. در این مقاله قصد داریم نمایندگی های برتر اینورتر و تجهیزات برق صنعتی را معرفی کرده و بررسی کنیم تا بتوانیم آشناییت خوبی از آن ها داشته باشیم.

معرفی نمایندگی های برتر اینورتر

نمایندگی اینورتر هایپر صنعت فامکو

هایپر صنعت فامکو (شرکت فن آوران آریا محور) قریب به دو دهه گذشته، در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات صنعتی آغاز نمود.

برای مطالعه اینورتر دانفوس  و نمایندگی دانفوس در لاله زار کلیک کنید.

در ادامه به لحاظ دارا بودن دانش فنی و اخذ تجارب متعدد و علاقه مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان و تامین کنندگان برترین برند های تجهیزات صنعتی پیوست و به یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های ایرانی در این صنف مبدل گشت که همواره بهترین محصولات از به نام ترین برند های داخلی و خارجی را مطابق با نیاز مصرف در ایران انتخاب و ارائه می نماید.

شهرت و اعتبار این گروه از همان سالهای نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان رو به تزاید بوده و در حال حاضر از این حدیث از جایگاه رفیعی برخوردار می باشد که سوابق این سال ها و مشتریان بیشمار آن، حاکی از موفقیت های متعدد در زمینه های مختلف است.

از این رو به مراتب، گسترش تکنولوژی مرتبط با زمینه تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، مکمل فعالیت های اصلی این گروه قرار گرفت و همواره تحقیق و پژوهش در زمینه فعالیت های اجرایی، تسلط کامل به اطلاعات به روز فنی و مهندسی جهت ارائه ارزشمند ترین محصولات و خدمات به مشتریان را بر خود واجب دانست تا نیل به نتایج مطلوب و موفقیت در دراز مدت از طریق جلب رضایت مشتری و تامین منافع ذینفعان محقق گردد.

انواع اینورتر

نمایندگی اینورتر لیان الکتریک ویرا

این شرکت در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات مهندسی و بازرگانی در عرصه صنعت برق کشور تاسیس گردید. این شرکت به واسطه رویکرد متفاوت خود در تامین تجهیزات طی سال گذشته پروژه های خرید و تأمین کالا متعددی را با موفقیت در صنایع مختلف به انجام رسانیده و در پروژه های واگذار شده کاهش قابل توجه هزینه ها و قیمت تمام شده و رضایتمندی مشتریان را به ارمغان آورده است.

توانمندی این شرکت عموماً در تامین انواع رله های حفاظتی، راه اندازهای نرم Soft Starter، کنترل دورهای موتور Drive، تجهیزات تابلویی فشار ضعیف و متوسط و سایر تجهیزات ابزار دقیق از شرکت های سازنده معتبر خارجی و داخلی می باشد، لیکن با اتکا به تجربیات و ارتباطات بین المللی بخش بازرگانی این شرکت امکان تامین سایر اقلام مورد نیاز سایر صنایع به صورت خاص و سفارشی را نیز دارا است.طی سال گذشته بخش بازرگانی شرکت لیان الکتریک ویرا به عنوان مجری فرایند خرید به همراه کادر فنی متبحر تمامی تلاش خود را در جهت تامین کالا از برترین سازندگان جهانی معطوف نموده تا در افزایش بهره وری با ارائه خدمات با کیفیت و نهایتاً رضایتمندی مشتریان خود سهیم باشد.

نمایندگی اینورتر توان صنعت

فروشگاه توان صنعت با بهره گیری از کادر تخصصی مجرب در زمینه تامین تجهیزات برق صنعتی ، اتوماسیون صنعتی ، صنایع آب و فاضلاب ، کشاورزی ، ابزار دقیق ، صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی ، صنایع فولاد و ذوب آهن ، صنایع پزشکی ، چاپ و بسته بندی ، کاشی و سرامیک ، کارتن سازی و … انواع محصولات مرتبط در این زمینه را با وجود شبکه ارتباطی وسیع با شرکت های داخلی و خارجی ارائه می نماید . شناخت نوع نیاز مصرف کنندگان ، توصیه ها و نظرات کارشناسی کادر تخصصی این مجموعه ، ارتباط با متخصصین داخلی و خارجی در خصوص موضوعات اتوماسیون صنعتی ، ارائه خدمات مشاوره ای ، نصب و راه اندازی و بکارگیری سیستم های پیشرفته ، دقیق و مقرون به صرفه جدید در عرصه کنترل صنعتی به ازای سیستم های دستی و قدیمی را برای فروشگاه توان صنعت تسهیل نموده است.

نمایندگی اینورتر

نمایندگی اینورتر ساعی بنیاد

شرکت ساعی بنیاد مرکزی به عنوان نماینده انحصاری محصولات سیستم های اتوماسیون در استان و دارای گواهی DNW اتریش در زمینه اتوماسیون صنعتی و نیز نصب و راه اندازی و مشاوره در زمینه محصولات ذیل بحضور معرفی می گردد.

نمایندگی اینورتر صنعت الکتریک 

مجموعه صنعت الکتریک متشکل از مهندسین و متخصصین می باشد که با استعانت از حضرت حق سالیان  متمادی در حوزه  صنعت کشور فعالیت داشته است و با توجه به  شناخت علمی و تخصصی  در راستای تولید و فروش  تجهیزات مورد نیاز کشور از قبیل انواع الکتروموتورهای صنعتی سه فاز وتکفاز افقی و عمودی ، اینورتر,plc،HMI،سرو موتورها و سرو درایوها ، انواع الکتروموتورهای استاندارد و EX (ضد انفجار)، انواع الکترو پمپ های تخصصی انتقال سیالات ، گیربکس های صنعتی ، سنسورها ، رله ها ، دستگاه تصفیه آب ، قطعات برق صنعتی (فیوز، کنتاکتور و…) افتخار خدمت رسانی  به  جامعه صنعتگر کشور را دارد و همچنین با توجه به نیاز مشتریان به خدمت رسانی در حوزه برنامه نویسی PLC، HMI و تعمیر اینورترها و طراحی تابلوهای فرمان و.. قدم گذاشته است.

نمایندگی اینورتر بارمان اتوماسیون صنعت

شرکت بارمان اتوماسیون صنعت با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و با هدف ارائه خدمات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی در جهت ارتقا صنعت کشور پایه گذاری شده است. این شرکت در بخش اتوماسیون صنعتی و درایو و با در اختیار داشتن نمایندگی و عاملیت فروش برند معتبر دلتا (DELTA) از شرکت کامیاب مرام و نیز نمایندگی انحصاری اینورترهای vortex در ایران سعی نموده گام موثری در اعتلای صنعت اتوماسیون ایران عزیز بردارد.

این شرکت با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب، مشاوره فنی قوی مبتنی با نیاز پروژه را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین با برنامه ریزی دقیق و با بهره مندی از موجودی کامل انبار توانسته است رنج متنوع محصولات، امکان تحویل فوری انواع کالا متناسب با نیاز مشتری را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم کند.

بارمان اتوماسیون به پشتوانه تجارب متعدد در پروژه های مختلف، امکان مشاوره فنی در خصوص پروژه های مشتریان و حتی اجرای پروژه های خاص در جهت استفاده حرفه ای از محصولات خود را دارا می باشد. در راستای خدمات بهتر به مشتریان گرامی امکان آموزش رایگان نرم افزارهای PLC و HMI و روش راه اندازی اینورترها و سرو درایوها برای کابردهای مختلف نیز وجود دارد. واحد تعمیرات نیز با داشتن دانش فنی مطلوب، انبار قطعات یدکی و تجهیزات آزمایشگاهی توانایی رفع مشکل فنی محصولات بارمان را در کمترین زمان ممکن داراست.

صنعت برق

نمایندگی اینورتر مهندسی پیشرو 

گروه  مهندسی پیشرو  با بيش از ده سال سابقه فعاليت در زمينه اتوماسيون صنعتي فعاليت خود را با اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی آغاز نمود .اما هم اکنون با تولید برد های پر کاربرد در صنعت و دریافت نمایندگی فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی از قبيل encoder , HMI , PLC , Inverter و servo از برند های معتبر تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ارائه مشاوره در زمینه انتخاب تجهیزات اتوماسیون صنعتی گام مهمی در ارائه خدمات به تلاشگران صنعت برداشته است .

نمایندگی اینورتر پارس

گروه صنعتی پارس صنایع یکی از مجموعه های پیشرفته در حوزه صنعت برق بوده که توانسته است در این راستا فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و با اتکا به دانش روز و تخصص کادر مجرب خدمات گوناگونی را به سازمان های دولتی و خصوصی معتبر ارائه نماید. زمینه ی فعالیت این گروه صنعتی مشاوره ، طراحی و ساخت انواع تابلو های برق صنعتی،سینی کابل گالوانیزه و سنسورهای حرارتی و فروش و تجهیز انواع محصولات فشار قوی ، متوسط و ضعیف ، روشنایی و اتوماسیون صنعتی می باشد. هدف این گروه صنعتی بالا بردن سطح کیفی محصولات تولیدی و وارداتی می باشد که به سبب آن موجبات رضایتمندی مشتری را فراهم آورد.

نمایندگی اینورتر الکتروثامن

گروه الکتروثامن از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی های اینورتر و دیگر تجهیزات برق صنعتی است که از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود. این نمایندگی اینورتر با بست قرارداد با برند های معتبری همچون هیمل،آی مستر،دانفوس،پنتاکس و … همواره در سبب ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بوده به طوری که در سال های گذشته خود را ثابت کرده است.شما میتوانید هر گونه محصول دلخواه در زمینه برق صنعتی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از گروه صنعتی الکتروثامن با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

Our Score
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 3]