معرفی کمپانی وکن

وکن

کمپانی فنلاندی وکن یکی از برترین و مطرح ترین تولید کنندگان اینورتر ها و درایو های صنعتی در بازار جهانی میباشد.

خرید انواع اینورتر وکن

 

امروز در این مطلب ما هم قصد داریم تا به بررسی بخش ها و قسمت های مختلف این کمپانی مانند;تاریخچه وکن,محصولات و تولیدات,کاربرد های و زمینه های استفاده,چشم انداز های آینده کمپانی و نیز خرید محصولات برند وکن آن بپردازیم.

تاریخچه وکن

کمپانی وکن در مدت کوتاه تاسیس خود فعالیت ها و دستاورد ها مختلفی را کسب کرده و راه پر پیچ و خمی را طی کرده است.

در ابتدا به بررسی تاریخچه کمپانی و برند وکن میپردازیم.این کمپانی ابتدا در سال ۱۹۹۳ در شهر Vaasa و در کشور فنلاند تاسیس و پایه گذاری شد.این کمپانی از همان ابتدا با شیوه R&D شروع به فعالیت کرد و با بررسی نیاز های صنعتی دست به طراحی و تولید محصولات خود زد. برند وکن فنلاندی در ابتدا به طراحی و تولید اینورتر وکن و درایو های صنعتی زد.در اوایل مسیر کاری وکن,محصولات این کمپانی تنها در همان کشور به فروش میرسیدند.اما با گذشت زمان این کمپانی شرع به ایجاد همکاری با تولیدکنندگان در کشور های دیگر کرد و نیز نمایندگی های تولید و فروش متعددی در کشور های مختلف جهان راه اندازی کرد.

امروزه این کمپانی در حال همکاری با بیش از ۹۰ کشور در اقصی نقاط جهان میباشد.برند وکن امروزه در بیش از ۳۰ کشور در جهان نمایندگی های فروش تاسیس کرده تا محصولات و تولیدات خود را به راحتی و به آسانی در بازار جهانی عرضه کند و به فروش برساند.همچنین در بیش از ۹۰ کشور این کمپانی نمایندگی های تولید داشته و یا با کارخانه های کوچک تر برای تولید محصولات خودش همکاری میکند.

در این مسیر کوتاه و چند ساله ای که این کمپانی پشت سر گذاشته است,فراز و نشیب های متعدد و بسیاری وجود داشته اما این موفقیت ها و دستاورد های بزرگی در تاریخچه این کمپانی امروزه ثبت شده است و تغییر نمی پذیرد.

محصولات و تولیدات

کمپانی وکن با هدف ذخیره انرژی و بهبود مصرف آن در جهان دست به طراحی و تولید محصولات خودش زده است.

محصولات وکن

کمپانی وکن از همان ابتدای تاسیس یک هدف را برای طراحی و تولید محصولات خود قرار داده است و آن هم بهبود مصرف انرژی و حفظ و ذخیره منابع انرژی می باشد. برند وکن در نتیجه همین امر به سراغ الکتروموتور های پر مصرف در دنیای صنعت رفته و تجهیزات و قطعاتی را با هدف بهینه سازی مصرف انرژی آنها طراحی و تولید کرده است.این کمپانی توانسته با محصولات و تولیدات خودش بخش عمده ای از ذخایر انرژی جهان را حفظ کند.بر اساس تخمینی که در سال ۲۰۱۳ زده شد کمپانی وکن توانسته بیش از ۵۵ تراوات ساعت از ذخایر انرژی را در جهان حفظ و ذخیره کند.همچنین درایو های صنعتی تولید شده در این کمپانی توانسته اند ۲۲ تراوات ساعت انرژی را از منابع قابل بازسازی دریافت کنند و در نتیجه این امر در مصرف بیش از اندازه از دیگر ذخایر و منابع صرفه جویی بسزایی صورت گرفته است.

محصولات وکن

کمپانی فنلاندی وکون دو دسته از محصولات و تجهیزات صنعتی را تولید کرده و به بازار جهانی عرضه می دارد.این دو محصول عبارتند از;درایو های صنعتی و اینورتر های صنعتی که با اندازه ها و ابعاد متنوع و نیز با قابلیت ها و ویژگی های مختلف طراحی و تولید شده اند که همین امر باعث میشود تا بتوان از آنها در زمینه ها و موارد بسیار متنوعی استفاده کرد.

محصولات وکن

وظیفه ای که این دو دستگاه در موارد و کاربرد های صنعتی بر عهده دارند و نیز نقشی را که ایفا می کنند دقیقا با هدف کمپانی وکن متناسب است.این دو دستگاه با بهینه سازی کارکرد و نیز مصرف انرژی الکتروموتور های مختلف باعث کاهش مصرف انرژی از منابع و ذخایر مختلف می باشد.علاوه بر آن با نقشی که این دو دستگاه ایفا می کنند عمر الکتروموتور ها هم افزایش میابد و کار کردن و عملکرد آن ها بهبود میابد.

کاربرد ها و زمینه های استفاده

از محصولات و تولیدات کمپانی وکن میتوان در موارد بسیار و دستگاه مختلف و متنوعی استفاده کرد.

کمپانی وکن در زمینه محصولات و سرویس های صنعتی فعالیت می کند و در نتیجه همین امر علاوه بر تولید دستگاه ها و تجهیزات متناسب با نیاز ها کارخانه ها و دستگاه های بزرگ,محصولات خود را متناسب با نیاز های شخصی و برای استفاده در دستگاه ها کوچک تر هم طراحی و تولید میکند تای بتوان از تولیدات این کمپانی در همه زمینه های مربوط استفاده کرد.

در نتیجه همین امر میتوان از اینورتر های و درایو های صنعتی کمپانی وکن در زمینه های متعدد و در ابعاد متنوع که در زیر شرح داده شده است استفاده کرد.

محصولات و تولیدات این کمپانی در طیف بسیار گسترده ای از وسایل و دستگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای کاربران هیچ جای نگرانی ای در رابطه با نوع دستگاهی که دارند و یا قدیمی بودن مدل دستگاه های آنها وجود نخواهد داشت. 

چشم انداز های آینده

در بر گرفتن تمام بازار جهانی و عرضه محصولات و تولیدات به اکثر کشور های جهان در افق دید کمپانی وکن قرار دارد.

چشم انداز های آینده کمپانی وکن از ابتدای تاسیس تا به امروز تغییر بسیاری نکرده است و با همین مسیر قبلی که در پیش رو بوده در حال انجام شدن و به وقوع پیوستن است.این کمپانی سعی دارد تا با بررسی بازار های صنعتی در همه کشور جهان و درک نیاز های آنها محصولات و تولیدات خود را متناسب با آنها طراحی و تولید کند و به آنها عرضه دارد.در ادامه همین روند این کمپانی در تلاش است تا با تاسیس نمایندگی های فروش و نیز کارخانه های تولید در کشور های مختلف به اشتغال زایی جهانی هم کمک کند.

هدف اساسی و نهایی برند وکن هم بهینه سازی دستگاه ها و تجهیزات صنعتی و نیز مصرف کم منابع مختلف انرژی می باشد.این هدف هم که از ابتدای تاسیس تا به امروز از طرف وکن دنبال شده و در حدود زیادی به تحقق پیوسته و هنوز هم این کمپانی در تلاش است تا آن را به طور تمام و کمال ایجاد کند.

خرید محصولات

دسترسی به محصولات اصل و با کیفیت و نیز با ضمانت پس از خرید یکی از مشکلات اساسی است که در بازار جهانی امروزه وجود دارد.

با پیشرفت روز افزون یک کمپانی و فروش بالا محصولات و تولیدات آن افراد سودجو همیشه به دنبال آن هستند تا با تولید نمونه های مشابه و تقلبی از محصولات آن برند معروف و فروش آنها به سود های کلان و هنگفت دست پیدا کنند.این در حالی هم هست که این افراد نمونه های مشابه و تقلبی را با کمترین و پایین ترین کیفیت ممکن تولید میکنند تا با این کار هم سود آنها بیشتر شود.نتیجه این امر چیزی جز هدر رفتن پول خریداران و مشتریان و ضرر کردن آنها نمی باشد.

کمپانی وکن هم در طی این سال ها با محبوبیت و رضایتی که از طرف مشتریان و خریداران محصولات خود کسب کرده است به معروفیت جهانی دست پیدا کرده;در نتیجه همین امر هم نمونه های مشابه و تقلبی تولیدات این برند در بازار بسیار زیاد میباشد.اما گروه الکترو ثامن سعی بر آن کرده تا این مشکل و معضل کاربران و مشتریان را حل کند.

شما میتوانید به راحتی با مراجعه حضوری به فروشگاه الکترو ثامن و یه به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت الکترو ثامن و بخش”فروشگاه“به خرید محصول مورد نظر خودتان بپردازید و آن محصول را با بالاترین کیفیت,بهترین قیمت و از همه مهم تر اصالت کامل دستگاه دریافت کنید.گروه الکترو ثامن با همکاری با مطرح ترین برند های جهان در تلاش است تا با عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود اعتماد و رضایت تمام و کمال آن ها را جلب کند.