معرفی کمپانی نوافیما

نوافیما

امروز قصد داریم تا به معرفی و بررسی کمپانی مطرح جهانی در زمینه محصولات و تجهیزات سیستم های اندازه گیری فشار بپردازیم.

نوافیما

کمپانی نوافیما از برترین تولیدکنندگان تجهیزات اندازه گیری فشار,در جهان میباشد.ما هم قصد داریم تا در این مطلب به معرفی و بررسی بخش های مختلف آن مانند;تاریخچه,استانداردها,تولیدات و محصولات,راهبرد های کاری و چشم انداز های آینده و نیز خرید محصولات آن بپردازیم.

تاریخچه نوافیما

کمپانی نوافیما از ابتدای تاسیس تا به امروز فراز و نشیب های فراوانی را در مسیر خود تجربه کرده است و پشت سر گذاشته است.

در این قسمت قصد داریم تا به بررسی تاریخچه تاسیس و پاگرفتن کمپانی نوافیما بپردازیم.این کمپانی اولین بار در سال ۱۹۲۵ توسط ویتوریو بارسلینی و کارلو کورلینی در کشور ایتالیا پایه گذاری و تاسیس شد.در ابتدا نام این کمپانی FIMA بود که برگرفته از حروف اول چند کلمه ایتالیایی به معنای محصولات صنعتی اصلی ایتالیایی بود.در همان دهه ۲۰ میلادی این کمپانی شروع به طراحی و تولید محصولات صنعتی خود در زمینه تجهیزات سیستم های اندازه گیری فشار کرد.این کمپانی با نیروی کار جوان و قدرتمند خود بسیار پیشرفت چشمگیری داشت و حتی محصولات و تولیدات خود را به نیروی دریایی ایتالیا هم میفرستادند.در ادامه مسیر و در سال ۱۹۲۹ افسردگی بزرگ جهانی در زمینه صنعت باعث شد تا پیشرفت این کمپانی کند شود و با سرعت کمتری حرکت کند.اما در ادامه در سال نیمه دوم دهه ۳۰ میلادی این کمپانی دوباره شروع به فعالیت کرد و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته ادامه داد.این کمپانی مشکلات و مسائل سال های جنگ جهانی را هم پشت سر گذاشت و با سختی های فراوان ولی به خوبی از آن عبور کرد.

در طی سال ها و با پیشرفت فناوری و علم,کمپانی نوافیما برای تولید محصولات و به روز خود ماده های مصرفی خود را تغییر داد و با استیل ضد زنگ شروع به طراحی و تولید محصولات خود کرد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به بازار جهانی عرضه کند.در سال های دهه ۵۰ میلاد یو در حدود سال ۱۹۵۶ این کمپانی دست به تولید تجهیزات صنعتی برای اندازه گیری دما علاوه بر فشار زد.در دهه ۶۰ میلادی این کمپانی نمایندگی ها و فروشگاه هایی در کشور های دیگر راه اندازی کرد تا کسب و کار خود را به صورت بین المللی به جهان عرضه کند.

در ادامه و تا به امروز این کمپانی به سازمان های جهانی مختلف در زمینه کسب و کار و صنعت پیوست و رتبه های بالا و افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

مدیریت کمپانی نوافیما در طول سال ها بین افراد مختلفی گشته و دست به دست شده است.از ابتدای کار تا به امروز اشخاص بسیاری به این کمپانی در سمت و مقام های مختلف وارد و خارج شده اند و نقش های به سزایی هر چند کوچک و کم در مسیر این کمپانی داشته اند.اما نکته ای که حائز اهمیت است در بین همه مدیران این کمپانی و برند ایتالیایی,یک هدف مشترک بوده است و آن هم تولید محصولات با بهترین و بالاترین کیفیت و جلب اعتماد و رضایت مشتریان که در این زمینه نوافیما بسیار عالی عمل کرده است.

استاندارد ها و گواهینامه ها

کمپانی نوافیما از ابتدای تاسیس به دنبال تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز جهانی بوده است.

کمپانی نوافیما برای تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار جهانی,باید استانداردهای جهانی را در همه محصولات و تولیدات خود رعایت می کرد.در پی همین امر این کمپانی استاندارد های بسیاری را برای محصولات خود کسب کرده و امروزه تولیدات خود را مطابق آنها طراحی و تولید و به بازار جهانی عرضه میدارد.

در دهه ۷۰ میلادی این کمپانی اولین استاندارد ها را برای محصولات خود کسب کرد و تولیدات خود را بر اساس آن ها طراحی و تولید کرد.یکی از اولین استاندارد هایی که این کمپانی برای محصولات خود کسب کرد,استاندارد ENEA میباشد که از طرف سازمان اتوماسیون انرژی جهانی مباشد.در ادامه این روند این کمپانی استاندارد های فراوان دیگری مانند;CE,USA 3A,ISO 9001,ISO 9002,FDA و …. را کسب کرد که همین امر باعث شده تا تولیدات کمپانی نوافیما از بهترین و برترین کیفیت در بازار جهانی برخوردار باشد.

استاندارد های نوافیما

استاندارد های گوناگون و مختلفی که این کمپانی برای محصولات خود در نظر گرفته است باعث شده است تا اعتماد مشتریان و خریداران جلب شود و در کنار آن رضایت آنها هم در هنگام کار کردن با دستگاه تامسن شود.این استاندارد ها و گواهینامه های جهانی باعث بالا رفتن کیفیت و برتری محصولات نوافیما نسبت به دیگر برند ها و نمونه های مشابه در بازار است که همین امر باعث جلو افتادن چندین پله ای این برند نسبت به دیگر برند ها شده است.

تولیدات و محصولات

کمپانی نوافیما در زمینه تجهیزات سیستم های اندازه گیری فشار و دما به تخصص و تجربه فراوان فعالیت میکند.

محصولات نوافیما

کمپانی نوافیما از همان زمان تاسیس تا به امروز در زمینه تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با سیستم های اندازی گیری فشار و دما در تجهیزات صنعتی فعالیت می کند. این کمپانی با تخصص بالا و به روز و نیز تجربه بیش از ۵۰ سال در زمینه کاری خود بهترین و دقیق ترین محصولات را مطابق انواع نیاز های کاربران طراحی و تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. در نتیجه همین امر است که این کمپانی به برندی معروف و مطرح در جهان تبدیل شود. از معروف ترین محصولات این برند بزرگ می توان به گیج نوافیما اشاره کرد.

محصولات نوافیما

انواع محصولات و تولیدات این کمپانی در زمینه اندازه گیری فشار و دما در انواع مکانیکی و الکترونیکی طراحی و تولید میشود تا بتوان از آنها در همه زمینه های صنعتی استفاده کرد.

محصولات نوافیما

به طور دقیق تر میتوان محصولات و تولیدات این کمپانی را به چند دسته زیر تقسیم کرد;گیج های فشار,گیج دما,سوئیچ فشار,سوئیچ دما,ترانسمیتر های الکتریکی فشار و دیافراگم های فشار اشاره کرد.

محصولات نوافیما

از تولیدات این کمپانی میتوان در موارد مخالف صنعتی که مخزن های مختلف با مایع های متنوع در آنها کاربرد دارد استفاده کرد.کمپانی نوافیما محصولات و تولیدات خود را با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه طراحی و تولید میکند و با به کارگیری تجربه چندین و چند ساله و نیروی کار بسیار متخصصی که دارد برترین تجهیزات اندازه گیری دما و فشار را به بازار جهانی عرضه میدارد.

راهبرد های کاری و چشم انداز های آینده

در برگرفتن همه بازار جهانی و مشارکت با انواع تولید کنندگان تجهیزات صنعتی در زمینه تخصصی خود کمپانی,در چشم انداز های نوافیما قرار دارد.

کمپانی نوافیما از همان ابتدای تاسیس به دنبال در برگرفتن بازار جهانی بوده و تلاش کرده تا در همه کشور های جهان نمایندگی های فروش و یا تولید را تاسیس کند.این کمپانی امروزه در بیش از ۵ کشور بزرگ در جهان نمایندگی و شعبه دارد که در نتیجه همین امر سهم بسیار بزرگی را در بازار جهانی ابزار های صنعتی از آن خود کرده است.علاوه بر این,کمپانی نوافیما در شهر نووارا و در بخش اینو ریو کشور ایتالیا دارای بخش مرکزی شرکت و تولید محصولات میباشد که مدیریت سایر شعبه های و نمایندگی ها را هم بر عهده دارد.

همچنین این کمپانی قصد دارد تا با ایجاد همکاری با دیگر تولیدکنندگان در زمینه تخصصی خودش,هم به اقتصاد جهانی کمک کرده و در سطح جهانی به اشتغال زایی بپردازد,و نیز با بررسی نیاز های مختلف در اقصی نقاط جهان محصولات و تولیدات خود را به صورت متنوع و متناسب با انواع کاربری ها طراحی و تولید و به بازار جهانی عرضه کند.

کمپانی نوافیما در نظر دارد تا با بکارگیری علم و دانش و نوآوری های بسیار در زمینه فناوری و صنعت محصولات را با بهینه سازی بیشتر و بازدهی بالاتر طراحی و تولید کند تا این ابزار آلات صنعتی هم بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشند و هم کاربران از در کار کردن با آنها راحت تر باشند و رابط کاربری این دستگاه ها سهل و آسان شود.

خرید محصولات

انتخاب محصولات اصل و با کیفیت  با تضمین و گارانتی پس از خرید از نکات اساسی و مهم در هنگام خرید میباشد.

خرید یک محصول با اصالت و ضمانت و نیز با بهترین کیفیت در بازار امروز که هر شخصی به دنبال سودجویی خودش میباشد.بسیار کار سختی است.در حالتی که یک برند و یک محصول هم از فروش بالا و معروفیت بسیار برخوردار باشد این کار سخت تر هم خواهد شد.زیرا نمونه های تقلبی و مشابه با نمونه اصلی و با کیفیت بسیار در بازار زیاد خواهد شد.

کمپانی نوافیما هم به دلیل معروفیت بسیار بالایی که در بازار جهانی کسب کرده دارای نمونه های مشابه و بی کیفیتی میباشد که توسط افراد سودجو در بازار وجود دارند و به فروش میرسند.به همین دلیل وجود یک نمایندگی فروش مطمئن بسیار مهم و حائز اهمیت است.الکترو ثامن هم یکی از نمایندگی های این کمپانی بوده که محصولات اصل نوافیما را با تضمین اصالت و کیفیت بالای کالا به مشتریان خود عرضه میکند.شما میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه و یا به صورت غیر حضوری از طریق بخش “فروشگاه” در همین سایت به خرید محصولات مورد نیاز خودتان بپردازید.