معرفی کمپانی پنتاکس

پنتاکس

یکی از کمپانی های مطرح در بازار جهانی تولید و فروش و محصولات صنعتی کمپانی ایتالیایی پنتاکس میباشد. فروشگاه الکتروثامن به عنوان نمایندگی اینورتر پنتاکس در لاله زار فعالیت می کند. ما هم امروز قصد داریم تا به معرفی بخش ها و قسمت های مختلف و مربوط به این برند ایتالیایی بپردازیم.

انواع اینورتر پنتاکس

لوگوی پنتاکس

کمپانی پنتاکس از برترین تولید کنندگان محصولات صنعتی در جهان میباشد که با تمرکز,تخصص و تجربه بالا بطور ویژه در زمینه تولید پمپ های آب فعالیت می کند.ما هم امروز در این مطلب قصد داریم تا به تفضیل بعد معرفی تاریخچه این کمپانی,معیار های این کمپانی در تولیدات و محصولات خود,زمینه های کاری کمپانی,انواع محصولات تولیدی در این کمپانی و جوایز و افتخارات آن بپردازیم.

تاریخچه پنتاکس

در این رابطه درباره کمپانی پنتاکس,از ابتدا و در هنگام تاسیس این برند ایتالیایی شروع میکنیم.

پنتاکس

کمپانی پنتاکس ایتالیا,در سال ۱۹۹۰ در شهر ورنا ایتالیا و از ادغام دو کمپانی دیگر با نام های Zetabase و Electromac پایه گذاری شده است.رئیس هیئت مدیره این کمپانی هم Gianluigi Pedrollo میباشد.

Pentax

این کمپانی از همان ابتدای کار با هدف تولید محصولات با کیفیت و عرضه بهترین دستگاه ها و قطعات صنعتی سعی در تبدیل شدن به یک رقیب بسیار سرسخت برای دیگران داشته است.امروزه کمپانی پنتاکس با استفاده از نیرو های متخصص و نیز تجربه ای در حدود ۳۰ سال برترین و با کیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه کرده است.معروفیت برند ایتالیایی پنتاکس و نیز فروش بالای محصولات این کمپانی در بازار جهانی کاملا حاکی از کیفیت,دقت و برتری در تولید محصولات صنعتی این کمپانی میباشد.

شعار همیشگی پنتاکس

کمپانی پنتاکس برای تولید بهترین محصولات,چند شعار و معیار را بر تمامی کمپانی اعمال کرده است.

همانگونه که در بالا  گفتیم این برند ایتالیایی از همان ابتدا به دنبال تولید برترین و با کیفیت ترین محصولات و قطعات صنعتی بوده است.در نتیجه همیان امر مهم کمپانی ایتالیایی پنتاکس خط تولید خود را با چند شعار که از ابتدا تا به امروز آن را حفظ و بر تولیداتش اعمال کرده,راه اندازی کرده است.

شعار ها و معیار های کمپانی پنتاکس عبارتند از;

  • کیفیت
  • قابلیت اطمینان
  • سرعت
  • تنوع
  • انعطاف پذیری

کمپانی پنتاکس دارای نیروهای با تجربه و متخصص

برای کنترل خطوط تولید خود میباشد 

که دو بار محصولات و تولیدات این کمپانی را تست و آزمایش میکنند.

در نتیجه همین امر در صورت مشاهده کم و کاستی در یک محصول,

آن محصول بلافاصله از خط تولید خارج شده و اصلاحات لازم در روی آن صورت میگیرد.

به همین صورت وجود کیفیت در تولیدات تامین میشود.

این برند ایتالیایی علاوه بر معیار قبلی با ایجاد سرعت در پاسخگویی,ارسال سفارشات و نیز بررسی و رسیدگی به درخواست های مشتریانش به شعار دیگر خود یعنی;سرعت هم عمل میکند.پنتاکس همچنین با بررسی نیاز های مشتریان و کاربران خود به دو شعار دیگر خود هم عمل میکند.

کمپانی پنتاکس با این ارتباط و درک نیاز کاربران اول بر اساس نیاز های آنها محصولات را طراحی و تولید میکند تا همه طیف خواسته ها را پوشش دهد.همچنین با ایجاد تغییرات در بخش های مختلف تولیدات خود سعی بر آن دارد تا از نظرات کاربران و خریداران محصولاتش را بهره ببرد.در نتیجه همین امر کمپانی پنتاکس در ابتدا به دو معیار,انعطاف پذیری و تنوع دست پیدا میکند.با استفاده از همین دو معیار و نیز کیفیت و سرعت به راحتی رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به پنجمین شعار خود هم جامه عمل می پوشد.

با اعمال این ۵ ویژگی در تولیدات کمپانی پنتاکس,محصولات این کمپانی توانسته به راحتی و در زمانی کوتاه در بسیاری از کشور های جهان به شهرت دست یابد و خریداران و کاربران هم رضایت کاملی از استفاده از آن ها را داشته باشند.

زمینه های کاری

در بخش بعدی به سراغ زمینه های فعالیت کمپانی پنتاکس میرویم.

پنتاکس ایتالیا بیش از ۲۵ سال که در زمینه تولید محصولاتی مانند پمپ های آب و نیز تجهیزات و مرتبط با آب و فاضلاب فعالیت میکند.در طی این سال ها کمپانی پنتاکس تجربیات بسیار ارزشمندی را کسب کرده و با استفاده از نیروهای متخصص خود هم امروز نوآوری های بسیاری در تولیدات و محصولات خود به انجام داده است در نتیجه همین امر,این برند ایتالیایی به خوش نامی و معروفیت و محبوبیت بالایی در میان کشور های مختلف جهان من جمله ایران دست پیدا کرده است.

از بین این تولیدات و تجهیزات میتوان به موارد زیر اشاره کرد;

  • اینورتر های صنعتی
  • الکتروپمپ های محیطی
  • پمپ های خودمکش
  • پمپ های طبقاتی
  • پمپ های سانتریفیوژ
  • پمپ های شناور
  • پمپ های کف کش
  • پمپ های لجن کش

انواع و اقسام محصولات

کمپانی پنتاکس ایتالیا در زمینه آب و فاضلاب و پمپ های آب و تجهیزات مربوطه قطعات و محصولات متنوعی را طراحی و تولید میکند.

در زمینه کاری پنتاکس ایتالیا قطعات و تجهیزات مرتبط بسیاری وجود دارد که این برند ایتالیایی هم در صدد طراحی و تولید بهترین و با کیفیت ترین آنها میباشد.

یکی دیگر از محصولاتی که کمپانی پنتاکس ایتالیا بر روی آن تمرکز بسیار بالایی کرده است.اینورتر ها یا همان کنترل کننده های دور موتور میباشند.این دستگاه ها با تنظیم میزان فرکانس و ولتاژ برق ورودی به دستگاه,باعث میشوند تا الکتروموتور ها به صورت نرم راه اندازی شده و نیز بالاترین میزان بازدهی و کمترین میزان مصرف برق را داشته باشند.هدف کمپانی پنتاکس هم از طراحی و تولید این اینورتر ها استفاده کاربران از آنها در پمپ های آب خود می باشد.زیرا پمپ های هم مانند سایر الکتروموتور ها با جریان برق ورودی کار می کنند و از نوسانات و تغییرات این جریان تاثیر بسیاری می پذیرد.در نتیجه وجود یک دستگاه کنترل کننده در بهبود عملکرد آنها نقش بسیار مهم و بسزایی دارد.

اینورتر های پنتاکس

کمپانی پنتاکس اینورتر های صنعتی خود را در دو سری DSI-400 و DSI-200 و در مدل های تک فاز و سه فاز طراحی و تولید میکند تا قابلیت سازگاری با همه انواع الکتروموتور های صنعتی را داشته باشد.

ساده ترین نوع پمپ های آب الکتروپمپ های محیطی می باشند که در موارد مختلف مانند;ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری استفاده می شوند.ساده ترین تعریفی که از کارکرد این پمپ های میتوان داشت,پمپی برای بالا بردن فشار آب سرد و گرم در ساختمان ها می باشد.

پمپ های پنتاکس

 نوع دیگری از پمپ های آب بوده برای مکش و انتقال سیالات در استفاده های مختلفی مثل حفر چاه مورد استفاده قرار میگیرد.این نوع پمپ ها را هم میتوان در دسته پمپ های سانتریفیوژ دسته بندی کرد.کمپانی پنتاکس هم این دسته از محصولات خود را با بالاترین کیفیت و دقت طراحی و تولید و به بازار عرضه داشته است.

پمپ خودمکش

نوعی دیگری از پمپ های می باشد که باز هم در دسته پمپ های سانتریفیوژ دسته بندی میشود.

این نوع پمپ های به دلیل قرار گرفتن به صورت عمودی,

در محیط های مختلف فضا و جای بسیار کمی را اشغال میکنند;

و در نتیجه همین امر در انواع استفاده های خانگی و صنعتی مثل;گلخانه ها و دیگ های بخار و ساختمان ها,به کار برده میشود.

این نوع پمپ ها با دارا بودن ساختاری بسیار مناسب آب و نیز سیالات و مواد ریز موجود در آن را با انرژی بسیار بالایی به سمت بیرون از بدنه پمپ خارج میکنند.

پمپ پنتاکس

این نوع پمپ های دارای پروانه و نیز اجزای ساختاری دیگر می باشد که باعث ایجاد انرژی پتانسیل در آب شده و در آخر همین انرژی از حالت پتانسیل به جنبشی و فشاری تبدیل میشود تا آب با سرعت و فشار بسیار بالایی از پمپ خارج و وارد تجهیزات و سیستم لوله کشی شود.

این پمپ ها هم از نوع پمپ های آب سانتریفیوژ می باشد که تنها با غرق شدن کامل در داخل آب شروع به فعالیت میکند و بر خلاف سیستم های پمپاژ زمینی که آب را از زیر زمین بیرون می کشند این نوع پمپ های طوری طراحی شده اند که آب را با فشار به سطح زمین برسانند.

پمپ های پنتاکس

اساس کار این نوع پمپ ها هم از نوع مستغرق و نیز سانتریفیوژ میباشد.اما تفاوتی که این پمپ با دیگر پمپ های سانتریفیوژ دارد عدم توانایی آن در جابجایی و انتقال ذرات سایشی و سیالات میباشد.اما مانند دیگر پمپ های سانتریفیوژ قابلیت انتقال پرفشار آب ها را خواهد داشت.پمپ های پنتاکس

این نوع پمپ ها هم از نوع پمپ های سانتریفیوژ بوده که در دو مدل مستغرق و عمودی طراحی و تولید می شود تفاوت این نوع پمپ با پمپ های کف کش توانایی فوق العاده آن در انتقال مواد سیال و نیز مواد سایشی میباشد.

پمپ های پنتاکس

کمپانی پنتاکس همیشه به دنبال آن بوده است تا پمپ ها و اینورتر های خود را با بالاترین کیفیت و نیز متناسب با انواع نیاز های کاربران طراحی و تولید کند در نتیجه همین امر,این کمپانی انواع و اقسام پمپ ها و اینورتر ها را با اندازه و ابعاد مختلف طراحی و تولید کرده است.

یکی از محصولاتی که این کمپانی با بروزترین ویژگی ها و جدیدترین متد های جهان طراحی و تولید کرده است اینورتر سه فاز مدل DSI-400-037G3 میباشد;که با هدف بهینه سازی و کاهش برق مصرفی الکتروموتور های سه فاز به بازار جهانی عرضه شده است.

اینورتر پنتاکس DSI-400-037G3

چشم انداز های آینده

کمپانی پنتاکس همیشه به دنیال آن بوده تا بر اساس نیاز های کاربران محصولات نوین و کاربردی تولید کند.

در رابطه با چشم انداز های کمپانی پنتاکس ایتالیا میتوان گفت که سعی و تلاش این شرکت بر آن است تا محصولات خود را متناسب با نیاز و خواسته های کاربران,آمیخته با نوآوری های کاربردی و نیز در جهت حفظ و ذخیره منابع انرژی من جمله انرژی آب و برق طراحی و تولید کند.

حفظ انرژی در کنار بهینه سازی الکتروموتور و دیگر تجهیزات صنعتی هدفی بوده که کمپانی پنتاکساز دیرباز در مسیر آن حرکت کرده و امروزه هم به نسبت بالایی به آن دست پیدا کرده.اما ادامه دادن این مسیر و نیز بکارگیری تجربه و تخصص در این زمینه برای پنتاکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید محصولات پنتاکس

اطمینان از خرید با محصولات با کیفیت و اصلی کمپانی پنتاکس یکی از دغدغه هایی است که ذهن خریدار در بازار امروز به خود مشغول کرده است.

الکترو ثامن,با بررسی خواسته ها و نیاز های مشتریان این مشکل را حل کرده و شما میتوانید به راحتی با مراجعه به بخش “فروشگاه” در همین سایت محصولات اصل و با کیفیت این کمپانی را مشاهده کرده و به خرید آن بپردازید.